reede, 30. september 2022

Küsi, ja sulle antakse

Oh kui palju aastaid oli mu suur soov Lapimaale ruska-aega imetlema minna. Kuid iga kord oli takistus vahel: küll tööaeg, jalust maha niitnud haigus, koroona, kaasreisija leidmine jne. Aga mu Lapi ruska-igatsus takistuste kiuste mitte ei kahanenud vaid kasvas. Olin juba valmis üksi teele asuma kui saatus halastas mu peale ja pakkus välja reisiseltskonna. Haarasin "härjal sarvist" ja nüüd ongi selja taga imeilus Lapi reis fantastiliste matkajatest kaaslastega. 

Alustasime reisi varahommikul Tallinna sadamast. Esimene päev kuluski sõidule ja mökkis enda sisseseadmisele.

Teisel päeval siis meie esimene matk. Reisijuht arvas, et peale pikka sõitu alustame päeva hiljem, teeme mökkist ärasõidu kell 10 kuid reisiseltskond oli ärgas, kõik olid juba kell pool üheksa ärasõiduks valmis.

Niisiis, esimene päev, Oulanka kanjoni matkarada. Tegime 6 km pikkuse ringi (vt Kanjonin kurkkaus) läbides eriilmelisi maastikke. Ja kuna üks pilt ütlevat enam kui tuhat sõna ja sõnaseadjana olen ma kehvake kuid pildiklõpsijana vägagi tegus, siis tuleb nüüd pikk pildirida.






























Inxi insenertehniline lahendus, et me ikka kõik pildile jääks







Väike osa meie tänase päeva matkateest viis piki Suurt Karurada





Kaaslaste tehtud pildid. Inimene on väike, Loodus suur. Väikesed inimesed suures Looduses tšillimas. Siinkohal olgu veel ära mainitud, et Lapimaal on äärmiselt puhas õhk ja puhas loodus.







Pildid
200922


3 kommentaari:

iirisesõber ütles ...

Ootasingi juba põnevusega muljeid.Millise grupiga käisite?,kas omal kokku pandud või reisibüroo?
Põhjamaa looduse ilu on võrratu,ootan põnevusega järge.

HelveL ütles ...

Oli täiesti omal käel oma kokkupandud seltskond, ei mingit reisibürood.

mustkaaren ütles ...

Oi see oli ilus.

London, valge leht II

Istume bussis ja vurame rõõmsalt Big Beni poole. Oma arust. Vaatame linna ja inimesi ja kella ja ootame, mil maailmakuulsad ehitised paistma...