reede, 1. jaanuar 2021

Fotojaht. Fotonäitus 2020

 Lappasin üle oma möödunud aastal tehtud fotod. Avastasin, et jaanuarikuust pole mitte ühtegi pilti. Ja üleüldse, kõik paremad kaadrid on juba blogisse pistetud, ei tahaks enam korrata. Oli veel pilte, need aga üldse ei kõnetanud või olid avaldamiseks paraku liiga isiklikud. Lõpuks leidsin neli kaadrit, mis omal kombel mu jaoks olulised on.


Veebruar. Õues tuiskab kuid tuba on nagu soe hubane koobas. Ja näib, et keegi vist talvitub tuisnud akna taga.


Aprill. Vaade mu aias olevale puhkealale. Nn õuetuba. Mu jaoks on õuetuba väga oluline ruum.



Juuni. Kohtusin Haapsalu raudteetammil esimest korda oma elus viinamäe teoga. Loodus on mu jaoks väga oluline.

August. Mu minihostade peenrake. Hostad mulle väga meeldivad. Ma kollektsioneerin neid. Sedavõrd kuivõrd jaksan ja võimalust on.

Teiste fotonäitused:

Tegelinski

Emmeliina

Tom

Tom

A.I.V.O.

Lendav konn

Kaamos


6 kommentaari:

tegelinski ütles ...

Väga tubli! Esimene pilt jutustab kõige rohkem, nagu kaks maailma ;) Viimane pilt teeb kadedaks: mul pole mitte kunagi ükski peenar nii puhas olnud. Teised kaks pilti on niisama toredad ;)
Aga jah, aasta on küll pikk, kuid tagantjärgi pilte leida pole sugugi kerge! Ma tegelen sellega ;)

Helve ütles ...

Eks mul ka see peenrake korra aastas umbrohupuhas oli ja siis tuli ju kohe peale rohimist dokumenteerida. :)

Emmeliina ütles ...

Süda läks soojaks.

TT ütles ...

Mulle meeldib termin "õuetuba". Olen sihuke tüüp kes üritab võimalikult palju väljas olla, suvel ja kevadel joon hommikukohvi ikka õues kui ilm vähegi lubab. Õuetööd sujuvad kah palju paremini kui tubased nokitsemised.

Kaamos ütles ...

Tuisanud aken on nii ajakohane praegu. Või, noh, pigem aastaajakohane.
Nüüd pole muud kui tuleb õuetoa aega oodata.

Raisakull ütles ...

See aknal olev elukas ulub hoopis teistele omasugustele, et siin on palju head!

London, valge leht II

Istume bussis ja vurame rõõmsalt Big Beni poole. Oma arust. Vaatame linna ja inimesi ja kella ja ootame, mil maailmakuulsad ehitised paistma...