neljapäev, 9. detsember 2021

Sekka kunsti ka

Hakkasin suurpuhastust tegema. Arvutis. Ühtlasi märgin siis nüüd uute postitustega minu jaoks selleaastased tähtsamad sündmused tagantjärgi ära.

Märtsikuus käisime rahvamajas sõber Jaagu portreemaale vaatamas. Eluaegne elukutseline fotograaf leidis uue hingamise. Väga õnnestunult, vähemalt minu arvates.






Ma polnud enam pikki aastaid kohalikus rahvamajas käinud. Lihtsalt elu pakkus teisi radu. Seepärast lisan ühe sisevaate trepile ja paar vaadet aknast õue.






Rahvamaja vastas kohe üle tee on koolimaja


Pildid 250321

4 kommentaari:

Mann ütles ...

Väärt näitus! Kus see ilus rahvamaja asub?

Helve ütles ...

Oi, Mann, vabandust vastuse viibimise pärast. Pea muud pahna täis.
Rahvamaja asub sealkandis, kus talurahvas 1858 aastal mõisnike vastu üles tõusis ja Eduard Vilde sellest romaani kirjutas.

Meil on väga asjalik ja tore rahvamaja juhataja ja seal toimub ikka palju huvitavat.

Mann ütles ...

Ma küsisin sellepärast, et kahtlesin. Mind suunati 1979.a. Juuru keskkooli keemiaõpetajaks. Meil oli pooleaastane tütar ja korterit pakuti koolist kaugemal Atla mõisa lähedale. Jõudsime natuke ümbruskonnaga tutvuda, mootorrattaga ringi sõita😊
Pakuti ka Kadrinasse kahetoalist kõigi mugavustega korterit. Tulime Kadrinasse ja ehitasime oma perega maja. Kena jõuluaega!

Helve ütles ...

Maailm on nii väike ja Eestimaa väiksem veel.
Ma tulin siia elama 1980 aasta suvel, abiellusin kohaliku kutiga ning nii ma siia paigale jäingi.
Reaalis me siis vist kohtunud pole, kuigi meid seob ühine paigake.
Mõnusat jõulu ja parimat aastaks uueks.

London, valge leht II

Istume bussis ja vurame rõõmsalt Big Beni poole. Oma arust. Vaatame linna ja inimesi ja kella ja ootame, mil maailmakuulsad ehitised paistma...